DOI: http://dx.doi.org/10.20883/pielpol.2017.45 Fraza do cytowania: Rasińska R, Nowakowska I, Bańkowska A Proces kształcenia pielęgniarek i położnych w świetle wybranych danych statystycznych. Piel Pol. 2017;2(64):334–337. DOI: http://dx.doi.org/10.20883/pielpol.2017.45 Pożądana, wysoka jakość pracy w podmiotach działalności leczniczej możliwa jest do osiągnięcia tylko wówczas, gdy zagwarantowany zostanie wysoki poziom świadczonych usług medycznych. Jednym z kluczowych obszarów mających strategiczny wpływ na efektywność i skuteczność działań oraz wysoką ocenę jakości pracy jest szeroko rozumiany rozwój pracowniczy, począwszy od samoświadomości potrzeby ciągłego zgłębiania wiedzy i zwiększania umiejętności zawodowych poprzez aktywne uczestnictwo w różnych formach doskonalenia zawodowego, aż po akceptację i wsparcie otrzymywane ze strony przełożonych dla rozwoju zawodowego
Celem pracy była analiza procesu kształcenia pielęgniarek i położnych w świetle wybranych danych statystycznych.
Słowa kluczowe: pielęgniarka, położna, kształcenie.
|
|