Proces kształcenia pielęgniarek i położnych w świetle wybranych danych statystycznych

Kliknij autora aby wyszukać wszystkie publikowane przez niego artykuły:
Renata Rasińska, Iwona Nowakowska, Agnieszka Bańkowska

2 (64) 2017 s. 334–337
Kliknij aby wrócić do spisu treści
334_2_64_2017.pdf
Cyfrowa wersja artykułu (plik PDF)

DOI: http://dx.doi.org/10.20883/pielpol.2017.45

Fraza do cytowania: Rasińska R, Nowakowska I, Bańkowska A Proces kształcenia pielęgniarek i położnych w świetle wybranych danych statystycznych. Piel Pol. 2017;2(64):334–337. DOI: http://dx.doi.org/10.20883/pielpol.2017.45

Pożądana, wysoka jakość pracy w podmiotach działalności leczniczej możliwa jest do osiągnięcia tylko wówczas, gdy zagwarantowany zostanie wysoki poziom świadczonych usług medycznych. Jednym z kluczowych obszarów mających strategiczny wpływ na efektywność i skuteczność działań oraz wysoką ocenę jakości pracy jest szeroko rozumiany rozwój pracowniczy, począwszy od samoświadomości potrzeby ciągłego zgłębiania wiedzy i zwiększania umiejętności zawodowych poprzez aktywne uczestnictwo w różnych formach doskonalenia zawodowego, aż po akceptację i wsparcie otrzymywane ze strony przełożonych dla rozwoju zawodowego Celem pracy była analiza procesu kształcenia pielęgniarek i położnych w świetle wybranych danych statystycznych.

Słowa kluczowe: pielęgniarka, położna, kształcenie.



Copyright © 2024 Pielęgniarstwo Polskie. Wszelkie prawa zastrzeżone