Nowe technologie edukacyjne na przykładzie e-detailingu i ich wpływ na pracę pielęgniarki i położnej w Polsce

Kliknij autora aby wyszukać wszystkie publikowane przez niego artykuły:
Michał Szarycz

4 (42) 2011 s. 229–233
Kliknij aby wrócić do spisu treści

Cyfrowa wersja artykułu (plik PDF)

Fraza do cytowania: Szarycz M Nowe technologie edukacyjne na przykładzie e-detailingu i ich wpływ na pracę pielęgniarki i położnej w Polsce. Piel Pol. 2011;4(42):229–233.

Celem pracy jest przedstawienie rozwoju procesu uczenia się i koncepcji e-detailingu w kontekście pracy pielęgniarek i położnych. E-detailing został opisany w szerokiej perspektywie, nie tylko jako narzędzie marketingowe w rękach firm farmaceutycznych, ale także jako istotny instrument w procesie uczenia się. Wskazany został rozwój, zarys historyczny i podstawowe techniki uczenia się. Szerzej poruszono kwestię e-learningu i e-detailingu. Opisano wymagania związane z ciągłym uczeniem się i przekazywaniem wiedzy pacjentom przez pielęgniarki i położne wynikające z ustawy o tych zawodach. Zaznaczony został cel prowadzenia działań e-detailingowych przez firmy farmaceutyczne. Za ważne winno się uznać możliwość korzystania pielęgniarek i po- łożnych z e-detailingowej formy przyswajania wiedzy.

Słowa kluczowe: uczenie się, e-detailing, e-learning, pielęgniarka, położna.



Copyright © 2024 Pielęgniarstwo Polskie. Wszelkie prawa zastrzeżone