Rola naczelnej pielęgniarki w podnoszeniu jakości usług pielęgniarskich

Kliknij autora aby wyszukać wszystkie publikowane przez niego artykuły:
Katarzyna Juszczak, Izabela Rykowska

3 (49) 2013 s. 219–229
Kliknij aby wrócić do spisu treści
219_3_49_2013.pdf
Cyfrowa wersja artykułu (plik PDF)

Fraza do cytowania: Juszczak K, Rykowska I Rola naczelnej pielęgniarki w podnoszeniu jakości usług pielęgniarskich. Piel Pol. 2013;3(49):219–229.

Zakłady opieki zdrowotnej należą do organizacji, dla których zapewnienie jak najwyższej jakości swoich świadczeń jest wartością priorytetową, bowiem dobra jakość przekłada się na zdrowie, zaufanie, bezpieczeństwo, a przede wszystkim życie pacjenta. Troska o jakość usług musi być priorytetem całego personelu zakładu, a zwłaszcza dyrekcji, musi wynikać z jasno i precyzyjnie opracowanych celów strategicznych. W pracy przedstawiono problem jakości usług medycznych, ze szczególnym uwzględnieniem usług pielęgniarskich i roli Naczelnej Pielęgniarki, która jest przedstawicielem najwyższego kierownictwa podmiotu leczniczego i która wnosi znaczący wkład w podnoszenie jakości usług pielęgniarskich.

Słowa kluczowe: jakość usług, jakość usług pielęgniarskich, naczelna pielęgniarka.



Copyright © 2024 Pielęgniarstwo Polskie. Wszelkie prawa zastrzeżone